Frågestunds svar

DATUM: 2013-03-19 | TID:19:06:00 | KATEGORI: | KOMMENTARER: (0)
hej igen! jag tänkte att det inte ska bli någon video från frågestunden idag. :( men jag försökte men det var jätte svårt. men aja, någon gång när jag har frågestund igen så ska jag göra video såklart för eran skull! men nu tänkte jag svara på frågorna jag fick in. det var bara två frågor, men aja.. skit samma om det blev så lite. men nu kör jag. 1. favorit lagg? svar: mitt favorit plagg är alla möjliga koftor. 2. syskon? svar: förstår inte frågan så mycket, men jag har 3 syskon. 3. mellannamn? svar: jag har inget mellannamn. 4. favorit färg? svar: min favorit färg är marinblå och havsblå, eller vad man kallar det det var alla frågor jag fick, det var en person som frågade mig en sak, och en annan som frågade mig 3 frågor. det kommer nog ta en stund tills jag har nästa frågestund igen. :) super roligt att ha frågestund med er. ♥ och föresten, idag var jag på Hollister i Täby centrum. jag handlade 3 saker därifrån. jag köpte en body splash, en tjocktröja som är jätte skön. man behöver bara ha linne under den, sen köpte jag också en t-shirt. bara en vanlig t-shirt. båda tröjorna var marinblå, min favorit färg. ♥ först trodde jag att de var svarta men de var marinblåa ist. men min mamma frågade om de var svarta men de sa att de har ingen tröja eller något i svart. :O lite konstigt. men jag blev super nöjd med köpet idag. :) kanske lägger upp bilder på tröjorna jag köpte och på body splashen. det kanske blev lite konstigt nu med svaren och frågorna nu, men det får bli så nu. hoppas ni kan läsa det bara!

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: