Hej bloggen!

DATUM: 2012-10-31 | TID:12:15:59 | KATEGORI: | KOMMENTARER: (0)
Hej bloggen! :) Idag har jag fått lite hjälp med bloggen idag. :) Jag har haft det super tråkigt idag, för jag har väntat och väntat på två saker.. Men snart närmar det sig sakerna.. ♥ Det första är att jag ska åka till ridskolan idag och hoppa, för det andra är att jag fyller år imorgon. :D That should be fun! Så idag har jag fullt upp, med att baka tårta, cupcakes och fixa för imorrn. Jaa, så det är fullt upp idag. Men om jag gör det noga idag så kanske det blir bättre imorgon. :) Men nu vet jag inte vad jag ska skriva.. :) Ni får ställa frågor till mig idag... Men vi syns på kvällen idag.. :) Jag lägger upp bilder ikväll på tårtan. Men jag gör frostingen imorgon för annars kanske man förstör frostingen.. Men lägger upp bilder ikväll på tårtan.. Också kanske jag lägger upp bilder på när jag hoppar idag. :) Det kanske jag gör.. Men nu måste jag förbereda mig inför hoppningen. :) Syns ikväll. :) ♥

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: