Tråkigt att vara ensam...

DATUM: 2013-02-27 | TID:14:52:52 | KATEGORI: | KOMMENTARER: (0)
hej alla! är ensam hemma, har varit det nästan hela dagen idag. inte så roligt att vara ensam. fast jag har ju min kanin och ödlor här hemma. :D jag ska snart åka och handla lite mjukis byxor till mig, jag vill ha de i mörkrosa och marinblå om jag hittar några sånna. jag kan lägga upp bilder på de saker jag köpte idag. det kanske blir något mer jag handlar eftersom jag behöver nya kläder, har jätte lite fast när man tittar i min garderob så ser det ut som jag har jätte mycket kläder men det är bara för att jag inte lägger mina kläder i ordning. juste imorgon så fyller min mamma år, ska nog baka idag tills imorgon. jag vet inte vad jag mer kan skriva om, men jag lägger iaf upp lite bilder på det jag köpte.. fast jag vet inte om jag hinner att lägga upp bilder, vi får se! har ni några mjukis byxor i mörkrosa eller marinblå? kan ni då säga vart ni köpte de.

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: