Ny blogg

DATUM: 2013-02-20 | TID:12:34:28 | KATEGORI: | KOMMENTARER: (0)
hej, rubriken "Ny blogg" är inte för att jag ska skaffa ny blogg utan at jag ska ändra på den och sånt där. :) jag återställde mallen igår för jag hade gjort något fel på min blogg och då tänkte jag ändå att jag kunde göra om hela bloggen, typ med färger och header.. jag tror den bli klar idag, jag vet inte. :/ men hoppas. jag tror också at den kommer bli bra! men jag kommer åka till stallet idag så jag kommer inte vara hemma på typ 2 timmar så jag kommer då att hålla på med bloggen sen när jag kommer hem från stallet. jag måste försöka vara där oftare för jag är så dålig nu när jag får läxor från skolan och allt. rider ni föresten? skulle vara roligt att veta om ni gör det. :D

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: