Berättar om dagen idag

DATUM: 2013-04-14 | TID:17:45:22 | KATEGORI: Vardag | KOMMENTARER: (0)
hej på er! är just nu jätte trött efter nästan en "hel" dag i stallet. jag var där i stallet från kl.10.00 på morgonen till runt halv 3 på eftermiddagen. det var typ någon skötardag i stallet, vi gjorde lite lekar och sånt. :) det var super roligt! vill göra om det här igen. sen när jag kommit hem från stallet, så gick jag ut med kaninerna, super roligt var det. båda var ute, inte att jag liksom tog en kanin i taget. men det var loite jobbigt att hålla reda på båda kaninerna, för då sprang ju ena till ett håll och en annan till ett håll. men det gick faktist inte som att det var svårt, fast min mamma var ju med och hjälpte mig. och just nu så sitter jag vid datorn och skriver detta. haha, men nu ska jag sluta blogga idag iaf, inte att jag slutar att blogga helt, asså om ni trodde det. xD 

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: